Новые вызовы для педагогики и качества образования: массовые открытые онлайн курсы, облачные сервисы, мобильные технологии
Международная конференция
Москва, 14-15 Октября
Москва, 14-15 Октября
Организаторы и партнеры
Հարգելի գործընկերներ
Կրթություն հանուն կայուն զարգացման ծրագրի շրջանակներում Հայաստանի Հանրապետությունից մասնակցում են Երևանի 198 ավագ դպրոցը, Երևանի 20 հիմնական դպրոցը և Անանիա Շիրակացու անվան վարժարանը: Մեն ծևագրի շրջանակներում ուսումնասիրում էինք Սևանա լճի էկոլոգիական խնդիրները: Սևանի էկոլոգիական խնդիրները բազմազան են: Այդ պատչառով մասնակից դպրոցները որոշեցին Սևանի էկոլոգիան ուսումնասիրել տարբեր տեսանկյուններից:
Մեր դպրոցը ուսումնասիրում էր Սևանի էկոլոգիական խնդիրների պատմությունը: Մեր աշակերտները նախագծի ընթացքում օգտվել են ինչպես դասագրքերից, հանրագիտարաններից և թերթերից, այնպես էլ մեծապես օգտագործել են համացանցը:
Յունեսկոյի Կրթություն հանուն կայուն զարգացման խնդիրներից է աշակերտներին զինել այնօիսի գիտելիքներով, կարողություններով և հմտություններվ, որոնք նրան հնարավորություն կտան սովորել և հետագայում նաև աշխատել 21-րդ դարում: 21-րդ դարի կարողություններից, որ ներկայացվում են աշակերտներին, կարևորագույն հմտությունը սովորել իմանալն է: Սովորել կարողացող անհատի առջև այսօր բացվել են հսկայական հնարավորություններ: Համացանցը, այսպես կոչված Ամպահին տեխնոլոգիաները, կրթություն ստանալու հնարավորություններ մեծացրել են: Արդեն հեռացորությունները, ուսման մեծ ծախսերը էական դեր չեն խաղում սովորել ցանկացող և սովորել կարողացող մարդու համար: Հսկայակբ քանակությամբ կրթական ռեսուրսներ են այսօր առկա համացանցի շտեմարաններում: ՅՈՒՆԵՍԿՈՅԻ Կրթություն հանուն կայուն զարգացման ծրագրի. ուսուցում ապագայի համար ծրագրի շտեմարաններում կան ոչ միայն ուսուցողական նյութեր, այլև մշտական գործող օնլայն դասընթացներ, որոնք ուսուցիչներին տալիս են մասնագիտական զարգացման հիանալի հնարավորություններ:
Այս դասընթացներից մեկում ես ծանոթացա socrative.com ծրագրին: Այս ծրագիրը հնարավորություն է տալիս ուսուցում իրականացնել ինչպես դասարանում, այնպես էլ դասարանի դուրս գտնվող աշակերտների համար: Ադ աշակետները կարող են գտնվել տանը, նույն քաղաքում կամ տարբեր քաղաքներում: Անկախ գեռավորությունից, համացանցի միջոցով աշակերտները կարող են սովորել միևնույն դասարանում, միևնույն ուսուցչի մետ:
Ծրագրին ծանոթացնելու համար կազմակերպվեց <Լավ լուր Սևանից> օնլայն դասը: Դասը վարում էի ես, մասնակցում էին ցանցի երեք դպրոցները և Սյունիքի մարզի Դավիթբեկ գյուղի դպրոցը: Ինչպես հասկացաք դասը օնլայն էր, երեխաները և ուսուցիչները գտնվում էին իրենց դպրոցներում:
Ներկայացվեց ծրագրին միանալու և աշխատանքները կատարելու եղանակը: Ակն պարզ էր և բոլորը հեշտույամբ կողմնորոշվեցին: Աշակերտներին տրվեց հանձնարարություն մտնել ECOLUR կայքի http://www.ecolur.org/ru/news/sevan/47/ էջը, այնտեղ գտնել լավ լւր Սևանի էկոլոհիական վիճակը նկարագրող վերջին հոդվածներից և դչանով կիսվել մյուս դպրոցների հետ այդ մասին գրելով socrative.com ծրագրում: Աշակերտները աշխաըտում էին խմբերով: Ամեն դպրոց ուներ երկու խումբ: Գրում էին ռուսերեն, որովհետև նրանց այս աշխատանքը պետք է ներկայացվեր Մոսկվայում:
Երբ բոլորը իրենց աշխատանքը ավարտեցին socrative.com ծրագրի միջոցով կազմակերպվեց քվեարկություն, որի ժամանակ աշակերտները պետք է իրենց գրած լուրերից ընտրեին ամենալավը:
Այս աշխատանքը նպաստեղ աշակերտների մոտ Սևանի էկոլոգիայի մասին հիտելիքների մեծացմանը: Աշակերտները սովորեցին համացանցում գտնել տեղեկություններ, դրանց մեջ գտնել իրենց անհրաժեշտ տեղեկությունը, ստուգեն դրա հավաստիությունը, լսեն ուրիշների կարծիքը, որոշեն լավագույնը կատարած աշխատաների մեջ և սովորեցին սովորել:
Կարծում եմ, որ նման աշխատանքը շատ օգտակար կարող է լինել նաև միջազգային համատեղ դասեր կազմակերպելու համար և մեր դպրոցները պատրաստ են սկսել <Ջրային պաշարների պաշտպանությունը աշխարհում> համատեղ նախագիծ:
Предварительная программа конференции
14 октября 2014 г.
9:00 – 10:00 | Регистрация (МИФИ) |
10:00 – 11:00 | Открытие конференции (МИФИ) |
11:00 – 13:30 | Пленарное заседание 1. ИКТ в образовании: тенденции, возможности и проблемы ИКТ-интегрированной педагогики (МИФИ) |
14:30 – 16:30 | Секция 1. Цифровые образовательные ресурсы и онлайн обучение: открытые образовательные ресурсы и массовые открытые онлайн-курсы (МИФИ) |
16:50 – 18:30 | Секция 2. Влияние ИКТ на качество профессионально-технического, инженерного и высшего образования (МИФИ) |
14:30 – 18:30 | Специальная секция — форум участников проекта LFF «Обучение для будущего». ИКТ в школьном образовании: качество обучения, устойчивое развитие, новый гуманизм (Центр образования «Наследник») |
15 октября 2014 г.
9:30 – 13:00 | Специальная секция — форум участников проекта LFF «Обучение для будущего». ИКТ в школьном образовании: качество обучения, устойчивое развитие, новый гуманизм (Центр образования «Наследник», продолжение) |
9:30 – 10:50 | Секция 3. Облачные сервисы и мобильные технологии в образовании, профессиональной подготовке и повышении квалификации (МИФИ) |
11:10 – 13:00 | Секция 4. Мультимедиа, социальные медиа и сети в образовании: «за» и «против» (МИФИ) |
14:00 – 16:00 | Пленарное заседание 2. Как ИКТ могут способствовать повышению качества образования и профессиональной подготовки? (МИФИ) |
16:20 – 17:00 | Закрытие конференции: сообщения руководителей секций, принятие резолюции конференции (МИФИ) |
Օրագիր
13 սեպտեմբերի
Առավոտյան ժամը ութին հասանք Մոսկվա: Ինչպես սպասվում էր Մոսկվայում տաք էր: Ամպամած էր, բայց տաք: Օդանավակայանը մարդաշատ էր: Ինչպես ամենուր տաքսու վարորդները մեզ շրջապատեցին, բայց տեսնելով, որ մեզ դիմավորելու են հանգիստ հեռացան: Հեռացան հանգիստ, որովհետև ուղևորների պակաս չունեին: Նայում էի նրանց հետևից և մտածում, որ մի տեսակ անբնական բան կա անտարբեր տաքսու վարորդի կերպարում: Հետաքրքիր էր լսել տաքսու վարորդի խոսակցությունը ուղևորի հետ, երբ ուղևորի հարցին, թե հեռու՞ է ճանապարհը, վարորդը պատասխանեց, որ ոչ, մեկ կամ մեկուկես ժամ: Այստեղ սովորեցինք, որ Մոսկվայում ամենամոտ տարածությունները անցնում են մեկ ժամում: հետո տեսանք նաև պատճառը: Հյուրանոց տանող ճանապարհը անցնում էր խցանումների անվերջանալի խութերի միջով: Մոսկվան այդ ճանապարհին չտեսանք, որովհետև ճանապարհը շրջանցում էր քաղաքը և չեր անցնում քաղաքի կենտրոնով: Քաղաքում շատ մարդ կար, բայց բոլորը իրենց մեքենաների մեջ էին: Փողուցում շատ մարդ չկար: Գուցե շատ վաղ էր կամ քաղաքի ծայրամաս էր: Հյուրանոցը կոնֆերանսի անցկացման վայրին շատ մոտ է: մոտ տաս րոպե քայլելով կհասնենք տեղ: Դա ուրախալի է: Մոսկվայում իրոք ջեռուցման շրջանը սկսվել է: Հյուրանոցում անտանելի շոգ է: Միանգամից երևում է, որ աշակերտթվով րեն ֆինանսավորվում:
Comments
Post a Comment