21-րդ դարի կարողությունների ձևավորում թվային մշակութային ժառանգության միջոցով

Europeana in your classroom: building 21st-century competences with digital cultural heritage (Rerun)
Դասընթացը մշակվել է European Schoolnet Academy կողմից։ Այն տևելու է 6,5 շաբաթ։ Այդ ընթացքում ես պետք է վարեմ բլոգ իմ սովորելու մասին (դա դասընթացի պահանջ է)։ Այստեղ դասընթացից թարգմանություններ եմ տեղադրելու, որ հիմանականում արվելու է Google Translate թարգմանիչով։ Թարգմանված հատվածները նշելու եմ 

Ես արդեն երևում եմ մասնակիցների քարտեզի վրա։



Այս շաբաթ 
  • սովորելու եմ թե ի՞նչ է մշակութային ժառանգությունը և դրա անհրաժեշտությունը.
  • ծանոթանալու եմ Europeana միջավայրին և սովորելու եմ ինչպե՞ս է այն օգտագործվում կրթության համար,
  • ծանոթանալու եմ սովորելու ծրագրին։
1.2 Մշակութային ժառանգությունը և դրա կարևորությունը կրթության մեջ

Մարդկությունը տարիներ շարունակ պահպանել է մշակութային ժառանգությունը: Սա կարեւոր է, քանի որ այն մի շարք մարդկանց գաղափարների եւ արժեքների ամուր հիմք է տալիս: Ավելին, դա կարող է նշանակել, որ մարդիկ ճանաչում են անցյալը պահպանելու եւ այն ապագա սերունդներին փոխանցելու անհրաժեշտությունը պատմությունների, առարկաների, խոհանոցների կամ ավանդույթների տեսքով: Մշակութային ժառանգությունը ձեւավորում է մեր ինքնությունը եւ առօրյա կյանքը: Այն մեզ շրջապատում է Եվրոպայում գտնվող քաղաքներում եւ քաղաքներում, բնական լանդշաֆտներով եւ հնագիտական ​​վայրերում: Դա ոչ միայն գրականության, արվեստի եւ օբյեկտների մեջ է, այլ նաեւ մեր նախնիներից սովորած արհեստների մեջ, պատմությունները, որոնք մենք ասում ենք մեր երեխաներին, մեր սննդի մեջ, որը մենք վայելում ենք ընկերությունում, եւ մենք դիտում ենք եւ ճանաչում ինքներս մեզ:

Պաշտոնական վիճակագրությունը նաեւ ենթադրում է, որ ժառանգության պահպանումը կենսական նշանակություն ունի. Եվրոպական 10 քաղաքացիներից ավելի քան 8-ը համարում են, որ մշակութային ժառանգությունը անձամբ նրանց համար կարեւոր է, իսկ տասնմեկ քաղաքացիների կարծիքով, մշակութային ժառանգությունը կարեւոր է Եվրամիության համար: Նույն համամասնությունը համակարծիք է, որ Եվրոպայի մշակութային ժառանգությունը եւ դրա հետ կապված գործունեությունը ստեղծում են ԵՄ-ում աշխատատեղեր (79%) (Մշակութային ժառանգության վերաբերյալ հատուկ Eurobarometer 466 (2017)):

Մշակութային ժառանգությունը բարդ համակարգ է, որը հաճախ հիմնվում է արժեքների եւ զգացմունքների վրա, այլ ոչ թե օբյեկտների վրա: Հետեւաբար, այն կարող է բաժանվել այլ կատեգորիաների:

Նյութական կամ ֆիզիկական մշակութային ժառանգությունը ներառում է արվեստի օբյեկտներ, շինություններ եւ ստեղծագործություններ: Դրանք հետագայում բաժանվում են շարժական եւ անշարժ մշակութային ժառանգության: Անշարժ ժառանգությունը բաղկացած է շենքերի եւ հուշարձաններից, որոնք կարող են պարունակել արվեստի ստեղծագործություններ, ինչպիսիք են ֆրեսկոները, քանդակները, վիտրաժային պատուհանները կամ օրգանները:
Շարժական ժառանգությունը ներառում է `ի թիվս այլոց` գրքեր, փաստաթղթեր եւ հագուստ:
Ոչ նյութական մշակութային ժառանգությունը բաղկացած է մշակույթի ոչ ֆիզիկական ասպեկտներից, ինչպիսիք են պատմության, սոցիալական արժեքների, հոգեւոր հավատալիքների որոշակի ժամանակներում սոցիալական սովորույթները եւ այլն:
Մատչելի մշակութային ժառանգությունը (ֆիզիկական առարկաները) միշտ կարող են մեկնաբանվել ոչ նյութական մշակութային ժառանգության (քաղաքական, փիլիսոփայական) , սոցիալական կամ հոգեւոր արժեքները պատմության որոշակի կետերում):
Ոչ նյութական մշակութային ժառանգությունը ավելի դժվար է պահպանել:
Թվային մշակութային ժառանգությունը կարող է սահմանվել որպես «գոյություն ունեցող թվային ռեսուրսներից թվային ձեւով թվային ձեւով ձեւափոխված մշակութային, կրթական, գիտական ​​եւ վարչական ռեսուրսներ, ինչպես նաեւ տեխնիկական, իրավական, բժշկական եւ այլ տեսակի տեղեկատվություն» (պահպանման կանոնադրություն ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի թվային ժառանգության մասին):
Բնական ժառանգությունը նաեւ հասարակության ժառանգության կարեւոր մասն է, այդ թվում `գյուղական եւ բնական միջավայրը կամ բնական պաշարները:

Կարող եք պատկերացնել դաս, առանց մշակութային ժառանգության նյութի: Գրեթե անհնար է որեւէ առարկայի ուսուցումը առանց դրա, եւ այն արդյունավետորեն սահմանվել է որպես «անցյալի մասին ավելի լավ պատկերացում կազմելու ապագային իմաստալից ուղին» (Textes adoptés par le Comité des ministres du Conseil de l'Europe , 1998):Ավելին, մշակութային ժառանգությունը ՏՀՏ-ի հետ զուգորդվում է ուսուցիչների եւ մանկավարժների կողմից `որպես ամենօրյա գործիքների կարեւոր գործիք, որը կարող է ավելի լավ շահագործվել: Եվրոպական ուսուցիչներին հարցրեցինք, թե ինչ են մտածում եվրոպական համատեքստում մշակութային ժառանգության մասին:



Սա դասընթացի ՊԱԴԼԵԹ տարածքն է, որտեղ մասնակիցները գրել են, թե մեր ժողովրդի, երկրի մշակութային ժառանգությունը ներառվա՞ծ է մեր դպրոցական ծրագրում։ Առաջարկում է կիսվել ներկայացնելով, թե որտե՞ղ եք դասավանդում և ինչպե՞ս է մշակութային ժառանգությունը ներառված ձեր առարկայի ծրագրում։ Ինչպե՞ս եք նպաստում կրթության միջոցով մշակութային ժառանգության պահպանմանը:
Իմ պատասխանն է
Այո։ Հայ ժողովրդի, Հայաստանի բնակիչների (որովհետև մեր երկրում մի քիչ այլազգի քաղաքացի էլ կա) մշակութային ժառանգությունը հիմնականում ներկայացված է հանրակրթության պետական և առարկայական չափորոշիչներում և դպրոցում դասավանդվող առարկաների ծրագրերում։ Ես դասավանդում եմ Երևանի N198 ավագ դպրոցում ֆիզիկա առարկա և մեր մշակութային ժառանգություն հանդիսացող Զորաց Քարեր, Մեծամորի 5000 տարեկան աստղադիտարան, Բյուրականի աստղադիտարան, Ֆիզիկայի ինստիտուտ, Անանիա Շիրակացու և Վիկտոր Համաբարձումյանի գլխավորությամբ բազմաթիվ հայ ֆիզիկոսներ և նրանց աշխատանքները ներկայացված են ֆիզիկա առարկայի ծրագրում։ Աշակերտները շատ հպարտ են, որ Գալիլեյից ու Նյուտոնից առաջ Անանիա Շիրակացին հասկացել էր Լուսնի ստվերների գաղտնիքը, մեխանիկայի և դինամիկայի օրենքները։ Աշակերտներին տանում եմ էքսկուրսիաների հայտնի ֆիզիկոսների և աստղագետների տուն-թանգարաններ, այցելում ենք ֆիզիկայի հայտնի կենտրոններ, լարաբորատորիաներ, պատմական հուշարձաններ։  


Made with Padlet


1.3 Ծանոթանանաք Europeana հետ։


Europeana- ը Եվրոպական թվային մշակութային ժառանգության պլատֆորմն է: Ներկայումս այն հնարավորություն է ընձեռում ավելի քան 3500 թվային թվայնացված նյութեր մուտք գործել ավելի քան 3500 եվրոպական գրադարաններ, թանգարաններ, արխիվներ եւ պատկերասրահներ: Այս հսկայական տվյալների բազան ներկայացնում է մեծ մեդիա, թեմատիկ եւ լեզվական բազմազանություն, ավելի քան 37 լեզուներով կարող եք գտնել նկարներ / տեքստային / աուդիո / վիդեո / 3D- բովանդակություն արվեստի, ճարտարապետության, քարտեզների, ֆիլմերի, բնական պատմության, նորաձեւության եւ ավելին: Այս բովանդակության մեծ մասը `ավելի քան 20 միլիոն նյութեր, բաց լիցենզիա են եւ կարող են ազատորեն օգտագործել տարբեր հետազոտական ​​եւ ուսումնական ծրագրերում:

Դուք կարող եք հեշտությամբ որոնել Europeana- ի հիմնական բառերը կամ գույնը, մարդկանց, ժամանակաշրջանի եւ թեմաների միջոցով կամ ուսումնասիրել վիրտուալ ռեսուրսները `սկսած վիրտուալ ցուցահանդեսներից եւ պատկերասրահներից Առաջին համաշխարհային պատերազմի, բնական պատմության, արվեստի, քարտեզների եւ աշխարհագրության, երաժշտության, Նորաձեւություն, լուսանկարչություն, միգրացիա, ձեռագրեր, հնագիտություն եւ թերթեր:

Europeana- ի առաքելությունն է աշխարհը վերափոխել մշակույթը, վերացնել մշակութային ժառանգության գանձերը եւ նրանց մատչելի դարձնել բոլորի համար վայելելու, աշխատելու կամ կրթելու համար:

Europeana Education- ը առցանց տարածություն է եւ եվրոպական թվային մշակութային ժառանգության կրթությանը ավելի մոտեցնելու նախաձեռնություն:

Մշակութային ժառանգությունը կարեւոր դեր ունի կրթության մեջ: Չնայած կրթական ծրագրերը եւ ազգային առաջնահերթությունները տարբեր են, մեր կրթական համակարգերի հիմքում մենք բոլորս ուզում ենք առավել հետաքրքիր եւ ոգեշնչող բովանդակություն մատչել ուսանողների եւ ամբողջ կյանքի ընթացքում սովորողների համար: Europeana- ի մշակութային ժառանգության թվայնացված հավաքածուն կարող է բազմաթիվ հեռանկարներ ներկայացնել Եվրոպայի պատմական, քաղաքական, տնտեսական, մշակութային եւ մարդկային զարգացումների վերաբերյալ:

Europeana Education- ը աջակցում է դասավանդման եւ ուսուցման մեջ նորարարական գործիքների եւ ռեսուրսների, ինչպիսիք են վիրտուալ ուսուցման միջավայրերը (Պատմություն), էլեկտրոնային գրքեր (Առաջին համաշխարհային պատերազմ. Հեռանկարների ճակատամարտ) կամ հավելվածներ եւ խաղեր (Faces, Wonders կամ Birdie Memory): Գործիքների լավագույն օրինակներից ոմանք նաեւ ընդգրկում են Europeana- ի օգտագործման ուղեցույց, որը տալիս է որոնման խորհուրդներ եւ հեղինակային իրավունքի եւ վարկավորման մասին տեղեկատվությունը եւ Transcribathon- ը առցանց համատեղ գործիք, որը թույլ է տալիս ուսանողներին Առաջին համաշխարհային պատերազմի օրագրի բնօրինակ փաստաթղթերը, օրինակ, օրագրերը կամ տառերը եւ զբաղվել ավելի ամբողջական իրենց անցյալի հետ:

Մենք կքննարկենք այդ ռեսուրսները առաջիկա մոդուլներում:

Այս տեսահոլովակի հարցազրույցում Europeana հիմնադրամի բիզնեսի զարգացման մենեջեր Միլենա Պոպովան խոսում է կրթության ոլորտում Եվրոպանայի դերի մասին եւ ինչպես կարող են օգտվել ուսուցիչներից եւ ուսանողից:




Պադլեթի վրա պետք է պատասխանեմ
  1. Դիտել եմ արդյոք Europeana տարածքը:
  2. Ինչպիսի՞ն է առաջին տպավորությունը:
  3. Կա արդյոք նյութ, որը կարող եմ օգտագործել իմ դասի ընթացքում:
  4. Պետք է որոշ օրինակներով կիսվեմ Պադլեթում, որովհետև դա հաջորդ մոդուլներում օգտագործելու եմ:
Ես դիտել եմ Europeana տարածքը: Այն բավականին հարուստ է և ունի լավ ռեսուրսներ դասերի ընթացքում օգտագործելու համար: Բացի դրանից տարբեր նախագծեր իրականացնելիս աշակերտները կարող են այդ տարածում գտնել անհրաժեշտ տեղեկատվություն: Ֆիզիկայի և աստղագիտության մասին բավականին նյութ կա: Ֆիզիկայի բաժնում կա ինֆորմացիա ֆիզիկոսների մասին: Ես կարող եմ աշակերտներին առաջարկել Europeana տարածքում գտնել ֆիզիկոսների նկարներ և պատրաստել սահիկաշար նրանց մասին:


Made with Padlet

1.4 Ուսումնական ծրագիր



Comments

  1. "Incredible post I should say and a debt of gratitude is in order for the data. Schooling is certainly a tacky subject. Be that as it may, is still among the main subjects within recent memory. I appreciate your post and anticipate more. You have made some valid statements there. I looked on the web to study the issue and discovered a great many people will oblige your perspectives on this site. Also, recommending my blog to you all
    paper airplane instructions | Origami plane | Boomerang Airplane | eagle paper airplane | paper airplane designs for distance and speed | Nakamura lock"

    ReplyDelete

Post a Comment