Պարտականությունների փոխանցում՝ ինքնահոսի մատնում թե՞ իրավիճակի վերահսկողության կորուստ

Պարտականությունների փախանցումը մի գործընթաց է , որը շատ ղեկավարներ կիրառում են և  համարում են, որ լավ են դա անում: Հարցրեք նրանց աշխատակիցներին, հատկապես նրանց, ում փոխանցվում են այդ պարտականությունները, և կստանաք շատ տարբեր պատասխաններ: 
......................
Պարտականությունների փոխանցումը չի նշանակում հեղինակության կամ պատասխանատվությունների նվազում: Այն որոշումներ կայացնելու իրավունքի փոխանցում է կազմակերպության կառուցվածքում մի մակրդակից մյուսին, բայց փոխանցողը պատասխանատու է փոխանցված աշխատանքի արդյունքի համար:
Պարտականությունների փոխանցման պատճառները.
  1. Ազատել փոխանցողի ժամանակը այլ աշխատանքներ կատարելու համար:
  2. Զարգացնել աշխատակազմը:
  3. Փոխարինել բացակայող ղեկավարին:
  4. Լրացնել ղեկավարի թույլ կողմերը:
Հնարավոր վտանգները
  1. Նա, ում փոխանցվել է իրավունքը, լավ ուսուցիչ է, բայց չունի ղեկավարման համար անհրաժեշտ կարողություններ կամ հմտություններ:
  2. Նրան, ում փոխանցվել է իրավունքը, ասվում է թե ինչ է պետք անել և ոչ թե ինչ արդյունք է պետք ստանալ:
  3. Իրավունքը փոխանցվում է միայն նրանց, ով համախոհ է, պատրաստակամ է և մյուսների մոտ խորթություն է առաջացնում:
  4. Նրան, ում փոխանցվել է իրավունքը, վերագրվել է ավելի մեծ հնարավորություններ, քան իրականում կա, որը հանգեցրել է հիասթափության:
  5. Նա, ով փոխանցում է իրավունքը, ուզում է, որ աշխատանքը արվի միայն այնպես, ինչպես ինքն է արել մինչ այդ:
Պարտականությունների փոխանցման քայլերը
  1. Նկարագրեք աշխատանքը
  2. Ընտրեք անհատին կամ խումբը
    Մարդու կամ մարդկանց  փորձառությունը, գիտելիքները և հմտությունները
    Մարդու կամ մարդկանց  աշխատանքի ոճը
    Մարդու կամ մարդկանց զբաղվածության աստիճանը
  3. Գնահատեք կարողությունները և կարիքները
  4. Բացատրեք պատճառները
  5. Սահմանեք ակընկալվող արդյունքները
  6. Ճշտեք պահանջվող միջոցները
  7. Համաձայնեցրեք ժամկետները
  8. Աջակցեք և հաղորդակցվեք
  9. Տվեք իրավիճակի Ձեր գնահատականը
Պարտականությունների փոխանցման աստիճանները
  1. <Արա միայն այն, ինչ քեզ կասեմ:>
  2. <Նկարագրիր իրավիճակը: Որոշումները ես կկայացնեմ:>
  3. <Նկարագրիր իրավիճակը և միասին որոշում կկայացնենք:>
  4. <Նկարագրիր իրավիճակը և ասա թե ինչ օգնություն ես ինձնից ակընկալում իրավիճակը գնահատելու և կարգի բերելու համար և մենք միասին կորոշենք ինչ անել:>
  5. <Տուր իրավիճակի քո վերլուծությունները և առաջարկությունները և ես կասեմ՝ պետք է գնալ առաջ, թե ոչ:>
  6. <Որոշիր և ինձ տեղյակ պահիր քո որոշման մասին և սպասիր իմ ազդանշանին առաջ շարժվելու համար:>
  7. <Որոշիր և ինձ տեղյակ պահիր քո որոշման մասին և գնա առաջ մինչև չասեմ՝ կանգառ:>
  8. <Որոշիր և գործիր:Ինձ տեղյակ պահիր թե ինչ արեցիր և ինչ եղավ:>
  9. <Որոշիր և գործիր: Դու կարիք չունես ինձ հետ ճշտումներ կատարելու:>
  10. <Որոշիր ինչ ես անելու և ղեկավարիր գործընթացը: Հիմա սա քո պարտականությունն է:>

Comments