Շրջված դասարան

  1. Քանի՞ րոպե կարող է ուսուցիչը հատկացնել նոր դասի հաղորդմանը։
  2. Կարո՞ղ է արդյոք ուսուցիչը հասցնել սովորեցնել նոր դասը դասարնի բոլոր աշակերտներին այդքան ժամանակում։
  3. Կսովորե՞ն արդյոք աշակերտները այնքան, որքան կարող են սովորել ուսուցչի կողմից նոր դասի հաղորդման համար նախատեսած ժամանակի ընթացքում։
Եթե այս հարցերից երկրորդին և երրորդին ուսուցիչը պատասխանում է <Ոչ, չի կարող>, ուրեմն պետք է փորձի դասավանդելիս օգտագործել տեխնոլոգիաներ։


  1. Արդյոք բոլոր աշակերտները նույն ընդունակությունը ունեն։ 
  2. Արդյոք միատեսակ են սովորում բոլոր աշակերտները։
  3. Արդյոք դասարանի բոլոր աշակերտները կկարողանան միաժամանկ յուրացնել նյութը։

Եթե այս հարցերին ուսուցիչը պատասխանում է <Ոչ>, ուրեմն պետք է փորձի դասավանդելիս օգտագործել տեխնոլոգիաներ։

  1. Ո՞րն աշխատանքն է արդյունավետ կատարել անհատական եղանակով։
    ա․ Սովորել գիտություն։
    բ․ Ստանալ իմացական և սոցիալական կարողություններ։
  2. Ո՞րն է աշխատանքն արդյունավետ կատարել խմբային եղանակով։
    ա․ Սովորել գիտություն։
    բ․ Ստանալ իմացական և սոցիալական կարողություններ։
Եթե սովորելը անհատական աշխատանք է,
ապա այն կարելի է կատարել նաև
դասարանից դուրս։
 



  1. Բայց ինչպե՞ս սովորել առանց ուսուցչի օգնության։
  2. Ո՞վ կպատասխանի առաջացած հարցերին։
  3. Ո՞վ կբացատրի այն ինչ դժվար է հասկանալ։
Եթե այս հարցերին ուսուցիչը պատասխանում է <Հնարավոր չէ>, ուրեմն պետք է փորձի դասավանդելիս օգտագործել տեխնոլոգիաներ։


What is a flipped class? from Faculty Innovation Center on Vimeo.



Comments