Ի՞նչ հարցեր է անհրաժեշտ տալ դպրոց ընդունված 10-րդ դասարանցիներին

Առաջին օրվա հարցերը

  • Ե՞րբ ես զգում, որ քեզ ուրախությամբ են ընդունում։
  • Ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քեզ ողջունեն։
  • Որո՞նք են քո ուժեղ կողմերը, որ բերել ես մեր դասարան (մեր դպրոց)։
  • Ի՞նչն է քեզ ամենից շատ դուր եկել մեր դասարանում (մեր դպրոցում)։ Ի՞նչն ես ցանկանում փոխել։

Հարցեր, որ խորացնում են հարաբերությունները 

  • Ե՞րբ ես քեզ կոմպետենտ համարում։ Որքա՞ն հաճախ։
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում, որ քեզ լսեցին։
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում, որ քո ձայնը հարգում են։
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում, որ քո մասին հոգ են տանում։
  • Ե՞րբ ստացար հնարավորություն քեզ որպես առաջնորդ դրսևորելու համար։
  • Ե՞րբ ես քեզ զգում ապահով/անապահով։
  • Ե՞րբ ես ծիծաղում դպրոցում։
Հարցեր, որ տրվելու են տարվա ընթացքում

  • Ի՞նչ ներդրում ես ունեցել դպրոցում։
  • Ո՞վ հավատաց, որ դու կհասնես հաջողության։
  • Ի՞նչ տեղի ունեցավ դպրոցում, որից դու վախեցար։ Հիասթափվեցիր։ Պարտվեցիր։
  • Ե՞րբ քեզ ոգևվորված և օգնություն ստացած զգացիր։
  • Ինչը՞ քեզ ոգեշնչեց քեզ դապրոցում։
  • Ո՞վ օգնեց քեզ ուշքի գալ անհաջողությունից հետո։
  • Ո՞վ է միշտ ուրախ խոսել քեզ հետ։
  • Ե՞րբ ես հասկանում, որ կարելի է սխալվել, ասել, որ դու դա չգիտես կա այդ բանը չես կարող անել։

Գրականություն

Թարգմանեցի ու սովորեցի Important Questions to Ask Your Students կայքից

Comments