Posts

Ավագ դպրոցներին ներկայացվող պահանջը կամ հեշտությամբ խնձոր հավաքող մարդու պատմությունը

Ուսուցչի պակաս ունեցող դպրոցների խնդիրները

Գնահատել չի կարելի չգնահատել (որտեղ դնենք ստորակետ)

21-րդ դարի կարողությունների ձևավորում թվային մշակութային ժառանգության միջոցով

Ամեն ինչի տեսություն

Սովորել ապագայում, թե՞ անցյալում ապրելու համար

Հիմնական խնդիրը

Աշակենտակենտրոն դասարանի աշակերտը

Սովորելու հավասար իրավունք

Երբ գալիս է սեպտեմբերը

Գնահատել թե չգնահատել, այս է խնդիրը

Ի՞նչ հարցեր է անհրաժեշտ տալ դպրոց ընդունված 10-րդ դասարանցիներին

Արժեքավոր աշխատակցին պետք է կարողանալ տեսնել