- Քանի՞ րոպե կարող է ուսուցիչը հատկացնել նոր դասի հաղորդմանը։
- Կարո՞ղ է արդյոք ուսուցիչը հասցնել սովորեցնել նոր դասը դասարնի բոլոր աշակերտներին այդքան ժամանակում։
- Կսովորե՞ն արդյոք աշակերտները այնքան, որքան կարող են սովորել ուսուցչի կողմից նոր դասի հաղորդման համար նախատեսած ժամանակի ընթացքում։
- Արդյոք բոլոր աշակերտները նույն ընդունակությունը ունեն։
- Արդյոք միատեսակ են սովորում բոլոր աշակերտները։
- Արդյոք դասարանի բոլոր աշակերտները կկարողանան միաժամանկ յուրացնել նյութը։
Եթե այս հարցերին ուսուցիչը պատասխանում է <Ոչ>, ուրեմն պետք է փորձի դասավանդելիս օգտագործել տեխնոլոգիաներ։
- Ո՞րն աշխատանքն է արդյունավետ կատարել անհատական եղանակով։
ա․ Սովորել գիտություն։
բ․ Ստանալ իմացական և սոցիալական կարողություններ։ - Ո՞րն է աշխատանքն արդյունավետ կատարել խմբային եղանակով։
ա․ Սովորել գիտություն։
բ․ Ստանալ իմացական և սոցիալական կարողություններ։
Եթե սովորելը անհատական աշխատանք է,
ապա այն կարելի է կատարել նաև
դասարանից դուրս։
ապա այն կարելի է կատարել նաև
դասարանից դուրս։
- Բայց ինչպե՞ս սովորել առանց ուսուցչի օգնության։
- Ո՞վ կպատասխանի առաջացած հարցերին։
- Ո՞վ կբացատրի այն ինչ դժվար է հասկանալ։
Եթե այս հարցերին ուսուցիչը պատասխանում է <Հնարավոր չէ>, ուրեմն պետք է փորձի դասավանդելիս օգտագործել տեխնոլոգիաներ։
Comments
Post a Comment