- Get link
- X
- Other Apps
Թարգմանություն
Lots of Second Chances
Իմ լավ ընկերը ասում է, որ մարդիկ արժանի են ունենալ բազմաթիվ <երկրորդ հնարավորություններ>; Իմ հարցին թե ինչու նա պատասխանեց, որ մարդիկ անում են այն ինչ կարող են և կարիք չկա նարնց գործը ավելի բարդացնել;
Ցինիզմի և մրցակցության դարում երկրորդ հնարավորության գաղափարը թարմություն, նույնիսկ ինտրիգ է բերում; Բայց մի թե դա գործնականում հնարավոր է; Անհատապես կամ կոլեկտիվով ինչպես կարող ենք մեզ թույլ տալ բազմաթիվ <երկրորդ հնարավորություններ>; Մյուս կողմից արդյոք կյանքի և սովորելու արժեքները համեմատելի են; Կամ արդյոք մենք մեծացրել ենք մեր հնարավորությունները ստանալով անհրաժեշտ հնարավորություն և աջակցություն;
Երբ ետ եմ նայում, տեսնելու համար, թե իմ կյանքի ընթացքում քանի անգամ եմ ստացած հնարավորություններից և մարտահրավերներից օգտվել առաջին իսկ փորձից, ապա տեսնում եմ, որ դարնք շատ չեն; Քանի <երկրորդ հնարավորություններ> եմ ես օգտագործել; Քանի օգնողներ եմ ունեցել, երբ փորձել եմ, սխալվել ու նորից փորձել; Քանի անգամ եմ վերահանձնել; Քանի անգամ եմ ներողություն խնդրել և քանի անգամ են ինձ ներել; Ավելի շատ քան ես կարող եմ հաշվել; Եվ դա միայն իմ կյանքի ընթացքում; Իսկ Ձեր կյանքի ընթացքում;
Սովորողները ձեռք են բերում փորձ և գիտելիք սվորելու նպատակին մոտենալու հետ միասին; Նրանք մոտավորապես համապատասխանում են իրենց նպատակին, հարվածում են նպատակակետին, կատարում են ճշտումներ և նորից են փորձում; Որքան նրանք ստիպված են լինում զարգացնել իրենց հնարավորությունները, նրանք ոչ միայն մոտենում են նպատակակետին, այլև ծանոթանում են նպատակի շուրջը եղածին և ավելի լավ են պատկերացնում նպատակը; Սովորողի հանջող կամ անհաջող փորձը նրանց սովորելու փորձառության մեջ նոր տեղեկություններ է ավելացնում; Դա նրանց հնարավորություն է տալիս սովորել այսօր, ինչպես նաև հետագայում՝ իրենց համար անծանոթ իրավիճակներում; Ինչ է անհրաժեշտ, որ սովորողը ձեռք բերի այս փորձառությունը;
Lots of Second Chances
Ցինիզմի և մրցակցության դարում երկրորդ հնարավորության գաղափարը թարմություն, նույնիսկ ինտրիգ է բերում; Բայց մի թե դա գործնականում հնարավոր է; Անհատապես կամ կոլեկտիվով ինչպես կարող ենք մեզ թույլ տալ բազմաթիվ <երկրորդ հնարավորություններ>; Մյուս կողմից արդյոք կյանքի և սովորելու արժեքները համեմատելի են; Կամ արդյոք մենք մեծացրել ենք մեր հնարավորությունները ստանալով անհրաժեշտ հնարավորություն և աջակցություն;
Երբ ետ եմ նայում, տեսնելու համար, թե իմ կյանքի ընթացքում քանի անգամ եմ ստացած հնարավորություններից և մարտահրավերներից օգտվել առաջին իսկ փորձից, ապա տեսնում եմ, որ դարնք շատ չեն; Քանի <երկրորդ հնարավորություններ> եմ ես օգտագործել; Քանի օգնողներ եմ ունեցել, երբ փորձել եմ, սխալվել ու նորից փորձել; Քանի անգամ եմ վերահանձնել; Քանի անգամ եմ ներողություն խնդրել և քանի անգամ են ինձ ներել; Ավելի շատ քան ես կարող եմ հաշվել; Եվ դա միայն իմ կյանքի ընթացքում; Իսկ Ձեր կյանքի ընթացքում;
Սովորողները ձեռք են բերում փորձ և գիտելիք սվորելու նպատակին մոտենալու հետ միասին; Նրանք մոտավորապես համապատասխանում են իրենց նպատակին, հարվածում են նպատակակետին, կատարում են ճշտումներ և նորից են փորձում; Որքան նրանք ստիպված են լինում զարգացնել իրենց հնարավորությունները, նրանք ոչ միայն մոտենում են նպատակակետին, այլև ծանոթանում են նպատակի շուրջը եղածին և ավելի լավ են պատկերացնում նպատակը; Սովորողի հանջող կամ անհաջող փորձը նրանց սովորելու փորձառության մեջ նոր տեղեկություններ է ավելացնում; Դա նրանց հնարավորություն է տալիս սովորել այսօր, ինչպես նաև հետագայում՝ իրենց համար անծանոթ իրավիճակներում; Ինչ է անհրաժեշտ, որ սովորողը ձեռք բերի այս փորձառությունը;
- Թույլ տվեք ինքներդ Ձեզ խիզախել;
- Դուք կարող եք բազմաթիվ անգամ փորձել;
- Ձեր և հաջող և անհաջող փորձերը սովորեցնում են Ձեզ;
- Միակ պահանջը շարունակաբար ինքնազարգացումն է, այդ թվում նոր գիտելիքները արդեն իմացածի մասին;
Ունես միայն մեկ հնարավորություն, ամեն ինչ նպատակին հասնելու համար, հաղթիր կամ կորցու ամեն ինչ՝ այս կոչերը հարմար են տոնական խաղերի համար, բայց ոչ դասարանում; Փողոցում դուք կարող եք ընտրել այն խաղը, որում կարծում եք, որ կահաղթեք; Որոշ խաղեր դուք կարող եք հաղթել, եթե կատարել եք անհրաժեշտ ներդրում; Որոշ խաղերում հաղթելու հնարավորություն չունեք, որովհետև դրանք անարդար են; Եթե խաղի ժամանակ դուք ունենք բազմաթիվ հնարավորություններ, ապա միշտ կհաղթեք և կկորի խաղի իմաստը; Համեմատենք այս վիճակը նրա հետ, թե ինչպես ենք մենք գնահատում մեր աշակերտներին; Թեստային աշխատանքներում լավ արդյունք են ունենում այն աշակերտները, ովքեր ունեն բավարար գիտելիք և գիտեն թեստի այս տեսակից օգտվելու ձևը և վատ են գրում նրանք, ովքեր սովորել են այլ տեսակի թեստերով կամ չեն կարողանում արագ կողմնորոշվել այդպիսի <ճնշումների> դեպքում; Արդյոք սա ճիշտ ճանապարհ է հասկանալու համար, թե ինչ գիտեն մեր աշակերտները;
Մի սերունդ առաջ մեխանիկորեն նյութը մտապահելով և ձեռք բերելով դիսկրետ հմտություններ կարելի էր հասնել հաջողության; Պետք էր լինել ճշգրիտ և թետի այո կամ ոչ պահանջները կարելի էր կատարել; Այսօր տեղեկությունները կարող ենք ստանալ ընթացքից, կարիք չկա դրանք մտապահել և նոր թեստերը ստուգում են այլ գործողություններ և ոչ թե պարզապես մտապահումը; Այսօր գնահատականը պեք է չափի ոչ թե գիտելիքի քանակությունը, այլ բարդ կրթական գործողությունները՝ խնդիրներ լուծելու և նոր արտադրանքներ ստեղծելու կարողությունը;
Կա արդյոք <երկրորդ հնարավորություն> մեր կրթական համակարգում; Անթույլատրելի է, երբ սովորողի ապագան կախված է տեստի մի արդյունքից; Անարդար է պիտակել սովորողին այդ թետերի արդյունքների հիման վրա; Արդյունավետ չէ կազմակերպել ամբողջ տարվա ուսուցումը թեստերի շուրջ ենթադրելով, որ թեստը խթանում է սովորելը; Անիրական է սպասել, որ բոլոր աշակերտները կսովորեն տվյալ մեթոդով սովորեցնելու դեպքում և բոլոր սովորողները նույն եղանակով կկարողանան միատեսակ հաջողությամբ ցուցադրել իրենց գիտելիքները; Եվ ճօշտ չէ նայել պատանու աչքերին ու ասել, որ նա չունի երկրորդ հնարավորություն; Մենք պետք է հնարավորություններ ստեղծենք, որ մեր աշակերտները բազմաթիվ <երկրորդ հնարավորություններ> ունենան;
Մարդիկ պետք է <երկրորդ հնարավորություններ> շատ ունենան; Որտեղ կլինեիք դուք այսօր, եթե այդ հնարավորթունը չունենայիք; Երկրորդ հնարավորությունները պետք են սովորողներին ավագ դպրոց գնալու, մասնագիտություն ստանալու և քաղաքացի դառնալու համար;
Comments
Post a Comment