Europeana in your classroom: building 21st-century competences with digital cultural heritage (Rerun)
Դասընթացը մշակվել է European Schoolnet Academy կողմից։ Այն տևելու է 6,5 շաբաթ։ Այդ ընթացքում ես պետք է վարեմ բլոգ իմ սովորելու մասին (դա դասընթացի պահանջ է)։ Այստեղ դասընթացից թարգմանություններ եմ տեղադրելու, որ հիմանականում արվելու է Google Translate թարգմանիչով։ Թարգմանված հատվածները նշելու եմ
Ես արդեն երևում եմ մասնակիցների քարտեզի վրա։
Դասընթացը մշակվել է European Schoolnet Academy կողմից։ Այն տևելու է 6,5 շաբաթ։ Այդ ընթացքում ես պետք է վարեմ բլոգ իմ սովորելու մասին (դա դասընթացի պահանջ է)։ Այստեղ դասընթացից թարգմանություններ եմ տեղադրելու, որ հիմանականում արվելու է Google Translate թարգմանիչով։ Թարգմանված հատվածները նշելու եմ
Ես արդեն երևում եմ մասնակիցների քարտեզի վրա։
Այս շաբաթ
- սովորելու եմ թե ի՞նչ է մշակութային ժառանգությունը և դրա անհրաժեշտությունը.
- ծանոթանալու եմ Europeana միջավայրին և սովորելու եմ ինչպե՞ս է այն օգտագործվում կրթության համար,
- ծանոթանալու եմ սովորելու ծրագրին։
Պաշտոնական վիճակագրությունը նաեւ ենթադրում է, որ ժառանգության պահպանումը կենսական նշանակություն ունի. Եվրոպական 10 քաղաքացիներից ավելի քան 8-ը համարում են, որ մշակութային ժառանգությունը անձամբ նրանց համար կարեւոր է, իսկ տասնմեկ քաղաքացիների կարծիքով, մշակութային ժառանգությունը կարեւոր է Եվրամիության համար: Նույն համամասնությունը համակարծիք է, որ Եվրոպայի մշակութային ժառանգությունը եւ դրա հետ կապված գործունեությունը ստեղծում են ԵՄ-ում աշխատատեղեր (79%) (Մշակութային ժառանգության վերաբերյալ հատուկ Eurobarometer 466 (2017)):
Մշակութային ժառանգությունը բարդ համակարգ է, որը հաճախ հիմնվում է արժեքների եւ զգացմունքների վրա, այլ ոչ թե օբյեկտների վրա: Հետեւաբար, այն կարող է բաժանվել այլ կատեգորիաների:
Նյութական կամ ֆիզիկական մշակութային ժառանգությունը ներառում է արվեստի օբյեկտներ, շինություններ եւ ստեղծագործություններ: Դրանք հետագայում բաժանվում են շարժական եւ անշարժ մշակութային ժառանգության: Անշարժ ժառանգությունը բաղկացած է շենքերի եւ հուշարձաններից, որոնք կարող են պարունակել արվեստի ստեղծագործություններ, ինչպիսիք են ֆրեսկոները, քանդակները, վիտրաժային պատուհանները կամ օրգանները:
Շարժական ժառանգությունը ներառում է `ի թիվս այլոց` գրքեր, փաստաթղթեր եւ հագուստ:
Ոչ նյութական մշակութային ժառանգությունը բաղկացած է մշակույթի ոչ ֆիզիկական ասպեկտներից, ինչպիսիք են պատմության, սոցիալական արժեքների, հոգեւոր հավատալիքների որոշակի ժամանակներում սոցիալական սովորույթները եւ այլն:
Մատչելի մշակութային ժառանգությունը (ֆիզիկական առարկաները) միշտ կարող են մեկնաբանվել ոչ նյութական մշակութային ժառանգության (քաղաքական, փիլիսոփայական) , սոցիալական կամ հոգեւոր արժեքները պատմության որոշակի կետերում):
Ոչ նյութական մշակութային ժառանգությունը ավելի դժվար է պահպանել:
Թվային մշակութային ժառանգությունը կարող է սահմանվել որպես «գոյություն ունեցող թվային ռեսուրսներից թվային ձեւով թվային ձեւով ձեւափոխված մշակութային, կրթական, գիտական եւ վարչական ռեսուրսներ, ինչպես նաեւ տեխնիկական, իրավական, բժշկական եւ այլ տեսակի տեղեկատվություն» (պահպանման կանոնադրություն ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի թվային ժառանգության մասին):
Բնական ժառանգությունը նաեւ հասարակության ժառանգության կարեւոր մասն է, այդ թվում `գյուղական եւ բնական միջավայրը կամ բնական պաշարները:
Կարող եք պատկերացնել դաս, առանց մշակութային ժառանգության նյութի: Գրեթե անհնար է որեւէ առարկայի ուսուցումը առանց դրա, եւ այն արդյունավետորեն սահմանվել է որպես «անցյալի մասին ավելի լավ պատկերացում կազմելու ապագային իմաստալից ուղին» (Textes adoptés par le Comité des ministres du Conseil de l'Europe , 1998):Ավելին, մշակութային ժառանգությունը ՏՀՏ-ի հետ զուգորդվում է ուսուցիչների եւ մանկավարժների կողմից `որպես ամենօրյա գործիքների կարեւոր գործիք, որը կարող է ավելի լավ շահագործվել: Եվրոպական ուսուցիչներին հարցրեցինք, թե ինչ են մտածում եվրոպական համատեքստում մշակութային ժառանգության մասին:
Սա դասընթացի ՊԱԴԼԵԹ տարածքն է, որտեղ մասնակիցները գրել են, թե մեր ժողովրդի, երկրի մշակութային ժառանգությունը ներառվա՞ծ է մեր դպրոցական ծրագրում։ Առաջարկում է կիսվել ներկայացնելով, թե որտե՞ղ եք դասավանդում և ինչպե՞ս է մշակութային ժառանգությունը ներառված ձեր առարկայի ծրագրում։ Ինչպե՞ս եք նպաստում կրթության միջոցով մշակութային ժառանգության պահպանմանը:
Այո։ Հայ ժողովրդի, Հայաստանի բնակիչների (որովհետև մեր երկրում մի քիչ այլազգի քաղաքացի էլ կա) մշակութային ժառանգությունը հիմնականում ներկայացված է հանրակրթության պետական և առարկայական չափորոշիչներում և դպրոցում դասավանդվող առարկաների ծրագրերում։ Ես դասավանդում եմ Երևանի N198 ավագ դպրոցում ֆիզիկա առարկա և մեր մշակութային ժառանգություն հանդիսացող Զորաց Քարեր, Մեծամորի 5000 տարեկան աստղադիտարան, Բյուրականի աստղադիտարան, Ֆիզիկայի ինստիտուտ, Անանիա Շիրակացու և Վիկտոր Համաբարձումյանի գլխավորությամբ բազմաթիվ հայ ֆիզիկոսներ և նրանց աշխատանքները ներկայացված են ֆիզիկա առարկայի ծրագրում։ Աշակերտները շատ հպարտ են, որ Գալիլեյից ու Նյուտոնից առաջ Անանիա Շիրակացին հասկացել էր Լուսնի ստվերների գաղտնիքը, մեխանիկայի և դինամիկայի օրենքները։ Աշակերտներին տանում եմ էքսկուրսիաների հայտնի ֆիզիկոսների և աստղագետների տուն-թանգարաններ, այցելում ենք ֆիզիկայի հայտնի կենտրոններ, լարաբորատորիաներ, պատմական հուշարձաններ։
1.3 Ծանոթանանաք Europeana հետ։
Europeana- ը Եվրոպական թվային մշակութային ժառանգության պլատֆորմն է: Ներկայումս այն հնարավորություն է ընձեռում ավելի քան 3500 թվային թվայնացված նյութեր մուտք գործել ավելի քան 3500 եվրոպական գրադարաններ, թանգարաններ, արխիվներ եւ պատկերասրահներ: Այս հսկայական տվյալների բազան ներկայացնում է մեծ մեդիա, թեմատիկ եւ լեզվական բազմազանություն, ավելի քան 37 լեզուներով կարող եք գտնել նկարներ / տեքստային / աուդիո / վիդեո / 3D- բովանդակություն արվեստի, ճարտարապետության, քարտեզների, ֆիլմերի, բնական պատմության, նորաձեւության եւ ավելին: Այս բովանդակության մեծ մասը `ավելի քան 20 միլիոն նյութեր, բաց լիցենզիա են եւ կարող են ազատորեն օգտագործել տարբեր հետազոտական եւ ուսումնական ծրագրերում:
Դուք կարող եք հեշտությամբ որոնել Europeana- ի հիմնական բառերը կամ գույնը, մարդկանց, ժամանակաշրջանի եւ թեմաների միջոցով կամ ուսումնասիրել վիրտուալ ռեսուրսները `սկսած վիրտուալ ցուցահանդեսներից եւ պատկերասրահներից Առաջին համաշխարհային պատերազմի, բնական պատմության, արվեստի, քարտեզների եւ աշխարհագրության, երաժշտության, Նորաձեւություն, լուսանկարչություն, միգրացիա, ձեռագրեր, հնագիտություն եւ թերթեր:
Europeana- ի առաքելությունն է աշխարհը վերափոխել մշակույթը, վերացնել մշակութային ժառանգության գանձերը եւ նրանց մատչելի դարձնել բոլորի համար վայելելու, աշխատելու կամ կրթելու համար:
Europeana Education- ը առցանց տարածություն է եւ եվրոպական թվային մշակութային ժառանգության կրթությանը ավելի մոտեցնելու նախաձեռնություն:
Մշակութային ժառանգությունը կարեւոր դեր ունի կրթության մեջ: Չնայած կրթական ծրագրերը եւ ազգային առաջնահերթությունները տարբեր են, մեր կրթական համակարգերի հիմքում մենք բոլորս ուզում ենք առավել հետաքրքիր եւ ոգեշնչող բովանդակություն մատչել ուսանողների եւ ամբողջ կյանքի ընթացքում սովորողների համար: Europeana- ի մշակութային ժառանգության թվայնացված հավաքածուն կարող է բազմաթիվ հեռանկարներ ներկայացնել Եվրոպայի պատմական, քաղաքական, տնտեսական, մշակութային եւ մարդկային զարգացումների վերաբերյալ:
Europeana Education- ը աջակցում է դասավանդման եւ ուսուցման մեջ նորարարական գործիքների եւ ռեսուրսների, ինչպիսիք են վիրտուալ ուսուցման միջավայրերը (Պատմություն), էլեկտրոնային գրքեր (Առաջին համաշխարհային պատերազմ. Հեռանկարների ճակատամարտ) կամ հավելվածներ եւ խաղեր (Faces, Wonders կամ Birdie Memory): Գործիքների լավագույն օրինակներից ոմանք նաեւ ընդգրկում են Europeana- ի օգտագործման ուղեցույց, որը տալիս է որոնման խորհուրդներ եւ հեղինակային իրավունքի եւ վարկավորման մասին տեղեկատվությունը եւ Transcribathon- ը առցանց համատեղ գործիք, որը թույլ է տալիս ուսանողներին Առաջին համաշխարհային պատերազմի օրագրի բնօրինակ փաստաթղթերը, օրինակ, օրագրերը կամ տառերը եւ զբաղվել ավելի ամբողջական իրենց անցյալի հետ:
Մենք կքննարկենք այդ ռեսուրսները առաջիկա մոդուլներում:
Այս տեսահոլովակի հարցազրույցում Europeana հիմնադրամի բիզնեսի զարգացման մենեջեր Միլենա Պոպովան խոսում է կրթության ոլորտում Եվրոպանայի դերի մասին եւ ինչպես կարող են օգտվել ուսուցիչներից եւ ուսանողից:
Պադլեթի վրա պետք է պատասխանեմ
- Դիտել եմ արդյոք Europeana տարածքը:
- Ինչպիսի՞ն է առաջին տպավորությունը:
- Կա արդյոք նյութ, որը կարող եմ օգտագործել իմ դասի ընթացքում:
- Պետք է որոշ օրինակներով կիսվեմ Պադլեթում, որովհետև դա հաջորդ մոդուլներում օգտագործելու եմ:
Ես դիտել եմ Europeana տարածքը: Այն բավականին հարուստ է և ունի լավ ռեսուրսներ դասերի ընթացքում օգտագործելու համար: Բացի դրանից տարբեր նախագծեր իրականացնելիս աշակերտները կարող են այդ տարածում գտնել անհրաժեշտ տեղեկատվություն: Ֆիզիկայի և աստղագիտության մասին բավականին նյութ կա: Ֆիզիկայի բաժնում կա ինֆորմացիա ֆիզիկոսների մասին: Ես կարող եմ աշակերտներին առաջարկել Europeana տարածքում գտնել ֆիզիկոսների նկարներ և պատրաստել սահիկաշար նրանց մասին:
1.4 Ուսումնական ծրագիր
"Incredible post I should say and a debt of gratitude is in order for the data. Schooling is certainly a tacky subject. Be that as it may, is still among the main subjects within recent memory. I appreciate your post and anticipate more. You have made some valid statements there. I looked on the web to study the issue and discovered a great many people will oblige your perspectives on this site. Also, recommending my blog to you all
ReplyDeletepaper airplane instructions | Origami plane | Boomerang Airplane | eagle paper airplane | paper airplane designs for distance and speed | Nakamura lock"