Այս թեմայի քննարկումը սկսվել է Ուսումնական նոր միջավայր ՄԵԴԻԱԳՐԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ հոդվածով:
Այս դասը նախապատրաստել է Ռիչարդ Ֆրիդմանը:
ԴԱՍԱՐԱՆ - 10-12
ՊԱՀԱՆՋՎՈՂ ԺԱՄԱՆԱԿԸ - 5-8 45 րոպե տևողությամբ դասեր
Մարշալ ՄաքԼուհանը ասել է, որ «Հաղորդագրությունը գտնվում է մեջտեղում»:
ENHANCES - բարձրացնում է, REVERSES - փոխում է, RETRIEVES - դուրս է բերում, OBSOLESCES - դարձնում է հին, MEDIUM - մեջտեղ:
Այս դասի ընթացքում Ձեր աշակերտները կգտնեն և կհետազոտեն այն հիմնական գաղափարները, որ բարձրացվում են եթերի և համացանցի նորություններ հաղորդող կայքերում, կտարբերեն ենթատեքստը, որ ներկայացվում է խոսքի, ձայնի և տեսողական միջոցներով: Ձեր աշակերտները կպարզեն նաև, թե ինչպես են մասնագետները տեսնում լրատվության ազդեցությունը երիտասարդների վրա: Վերջում աշակերտները օգտագործելով այս գիտելիքները և հմտությունները կստեղծեն իրենց կայքերը:
Դասի նպատակը
Աշակերտները կկարողանան.
- Որոշել այն տարրերը, որոնք խմբագիրները օգտագործում են խմբագրական կողմնակալ կարծիքը արտահայտելու համար:
- Վերլուծել նորությունների էմոցիոնալ ազդեցությունը հասարակական դիտման վրա:
- Հասկանալ հիմնական փաստարկները եւ ապացույցները երեխաների վրա լրատվամիջոցների ազդեցության մասին:
- Օգտագործել լեզվի եւ դիզայնի տարրերը լրատվական մի խոշոր նորության մասին իրենց սեփական կարծիքը արտահայտելու համար:
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ԲԱՇԽՄԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐ
Այս դասը նախապատրաստել է Ռիչարդ Ֆրիդմանը:
ԴԱՍԱՐԱՆ - 10-12
ՊԱՀԱՆՋՎՈՂ ԺԱՄԱՆԱԿԸ - 5-8 45 րոպե տևողությամբ դասեր
Մարշալ ՄաքԼուհանը ասել է, որ «Հաղորդագրությունը գտնվում է մեջտեղում»:
ENHANCES - բարձրացնում է, REVERSES - փոխում է, RETRIEVES - դուրս է բերում, OBSOLESCES - դարձնում է հին, MEDIUM - մեջտեղ:
Այս դասի ընթացքում Ձեր աշակերտները կգտնեն և կհետազոտեն այն հիմնական գաղափարները, որ բարձրացվում են եթերի և համացանցի նորություններ հաղորդող կայքերում, կտարբերեն ենթատեքստը, որ ներկայացվում է խոսքի, ձայնի և տեսողական միջոցներով: Ձեր աշակերտները կպարզեն նաև, թե ինչպես են մասնագետները տեսնում լրատվության ազդեցությունը երիտասարդների վրա: Վերջում աշակերտները օգտագործելով այս գիտելիքները և հմտությունները կստեղծեն իրենց կայքերը:
Դասի նպատակը
Աշակերտները կկարողանան.
- Որոշել այն տարրերը, որոնք խմբագիրները օգտագործում են խմբագրական կողմնակալ կարծիքը արտահայտելու համար:
- Վերլուծել նորությունների էմոցիոնալ ազդեցությունը հասարակական դիտման վրա:
- Հասկանալ հիմնական փաստարկները եւ ապացույցները երեխաների վրա լրատվամիջոցների ազդեցության մասին:
- Օգտագործել լեզվի եւ դիզայնի տարրերը լրատվական մի խոշոր նորության մասին իրենց սեփական կարծիքը արտահայտելու համար:
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ԲԱՇԽՄԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐ
Comments
Post a Comment