Ամսաթիվ
|
04.12.12 (1)
|
Առարկա
|
ֆիզիկա
|
ՈՒսուցիչ
|
Թորոսյան
|
|
Դասարան
|
10-3
|
|||||
Դասի թեման
|
Պարագրաֆ 21:
Կորագիծ հավասարաչափ արագացող շարժում: Հորիզոնի ուղղությամբ
նետված մարմնի շարժումը:
|
|||||
Դասի նպատակը
|
Աշակերտներին սովորեցնել
1.
Կատարել աշակերտների գիտելիքների /պարագրաֆ 20/ բանավոր ստուգում:
2.
Կորագիծ հավասարաչափ արագացող շարժմազան, հորիզոնի ուղղությամբ նետված մարմնի
շարժման հիմնական բնութագրերը, դրանց ֆիզիկական իմաստը և բանաձևերը:
|
|||||
Դասի խնդիրները
|
1.
Կատարել աշակերտների գիտելիքների /պարագրաֆ 20/ բանավոր
ստուգում և գնահատել 3-4 աշակերտի:
Աշակերտներին
սովորեցնել
1.
Որ շարժումն են անվանում կորագիծ հավասարաչափ արագացող:
2.
Հորիզոնական ուղղությամբ նետված մարմնի շարժման կինեմատիկական
հավասարումը:
3.
Հորիզոնական ուղղությամբ նետված մարմնի դիրքը և արագությունը
որոշելու եղանակը:
|
|||||
Ամսաթիվ
|
04.12.12 (2)
|
Առարկա
|
ֆիզիկա
|
ՈՒսուցիչ
|
Թորոսյան
|
|
Դասարան
|
10-3
|
|||||
Դասի թեման
|
Պարագրաֆ 22:
Հորիզոնի նկատմամբ անկյան տակ
նետված մարմնի շարժումը:
|
|||||
Դասի նպատակը
|
Աշակերտներին սովորեցնել
1.
Հորիզոնի նկատմամբ անկյան տակ նետված մարմնի շարժման հիմնական բնութագրերը,
դրանց ֆիզիկական իմաստը և բանաձևերը:
2.
Աշակերտներին սովորեցնել լուծել թեմայի առաջին կարգի բարդության
խնդիրներ:
3.
Աշակերտներին օգնել հասկանալ թեմայի երկրորդ և երրորդ կարգի
բարդության խնդիրների իմաստը, կարողանալ դրանք համառոտագրել, գտնել լուծման եղանակները:
|
|||||
Դասի խնդիրները
|
Աշակերտներին սովորեցնել
1.
Ինչպես են փոխվում անկյան տակ նետված մարմնի արագության պրոեկցիաները
շարժման ընթացքում, ինչպես որոշել շարժման հետագծի տեսքը, անկման ժամանակը և հեռավորությունը,
արագությունը գետին ընկնելու պահին, վերելքի և վայրէջքի ժամանակները, թռիչքի առավելագույն
բարձրությունը:
2.
լուծել խնդիրներ, որոնք պահանջում են գիտելիքների կիրառում
պարզ և ծանոթ իրադրություններում, կողմնորոշման և կատարման համար չեն պահանջում ինքնատիպ
մոտեցումներ, միջնորդավորված քայլեր և հիմնավորումներ:
3.
կարողանալ հասկանալ թեմայի երկրորդ և երրորդ կարգի բարդության
խնդիրների իմաստը, դրանք համառոտագրել, գտնել լուծման եղանակները և ուսուչի օգնությամբ
լուծել:
|
Comments
Post a Comment